Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen
  • Hoe plaats ik een bestelling op Grapedistrict.nl?

    1. Voeg de gewenste artikelen in het wijnmandje via de bestelknop
    2. Klik vervolgens op je wijnmandje in de bovenste balk en klik op “verder met bestellen” of
    In je wijnmandje kun je nog alles controleren en een eventuele kortingsvoucher invoeren en vervolgens druk je op 'verder met bestellen'
    3. Log vervolgens in, of maak een account aan als je nog geen Grapedistrict account hebt
    4. Geef vervolgens aan naar welk adres je bestelling moet worden verzonden en druk op “ok”
    5. Kies een betaalmethode door erop te klikken”
    6. Zodra de betaling is afgerond krijg je een bevestigingsemail en zullen wij de wijn zo snel mogelijk bij je afleveren.

  • Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

    Zodra je inlogt met je Grapedistrict account kan je bij “mijn bestellingen” zien wat de status van je bestelling is. Hier kan je ook bekijken wat je precies hebt besteld.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

    Zodra de bestelling succesvol is afgerond krijg je binnen enkele minuten een bevestigingse-mail. Als je geen bevestigingsemail hebt ontvangen, zou het kunnen dat deze door je e-mailinstellingen in je ongewenste postvak is beland.

    Mocht je nog steeds geen bevestigingsemail hebben ontvangen, log dan in met je Grapedistrict account en ga naar “mijn bestellingen”. Controleer of daar je bestelling staat.

    Staat je bestelling niet in de lijst?
    Neem dan contact met ons op via het contactformulier, of bel even met 020 - 6651115.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Omdat we je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk bij je willen afleveren, hebben wij een erg strak logistiek proces. Mocht je toch je bestelling willen wijzigen, zullen we altijd ons best doen om dat te regelen.
    Het kan voorkomen dat de wijnen ons magazijn al uit zijn, waardoor de bestelling helaas niet meer gewijzigd kan worden.
    Als je je bestelling wil wijzigen, kan je contact met ons opnemen via 020 - 6651115. Dan kunnen we meteen bekijken wat de mogelijkheden zijn.

  • Wat zijn de geaccepteerde betaalmethodes?

    Je kan in onze webshop betalen met iDEAL of creditcard (Mastercard, Visa).

  • Waar kan ik mijn kortingsvoucher invullen?
    Vul je persoonlijke vouchercode in bij: ''Heb jij een voucher?'' in je winkelmandje. Je komt in je winkelmandje terecht als je bovenaan de pagina op het winkelkar-icoontje klikt, en dan vervolgens op 'verder met bestellen'.
Bezorgen
  • Ik ben niet thuis als mijn bestelling af wordt geleverd. Wat nu?

    Mocht je overdag niet thuis zijn, dan kunnen wij de bestelling ook op je werk bezorgen of (tijdelijk!) bij je buren afgeven.
    Mocht dat niet lukken dan belt de PostNL pakketbezorger de volgende werkdag nogmaals aan.

  • Wat zijn de kosten voor het thuis laten bezorgen?

    We bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf 12 flessen. Bij een bestelling van minder dan 12 flessen, zullen de verzendkosten €7,95 bedragen.
    De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop, zijn overigens exact hetzelfde als in onze winkels.

  • Wat zijn de levertijd mogelijkheden?
    Wanneer je op werkdagen vóór 15u bestelt, kun je de volgende dag nog als leverdag aangeven. Wil je niet direct de volgende dag geleverd hebben, dan kun je via de PostNL datumkiezer uit beschikbare dagen en tijdvakken kiezen die jou het beste uitkomen.
Mijn Grapedistrict account
  • Waarom moet ik een Grapedistrict account aanmaken?

    Je bent niet verplicht om een account aan te maken. Het is wel handig omdat je dan bij een volgende bestelling niet al je gegevens opnieuw in hoeft te vullen.

  • Hoe maak ik een Grapedistrict account aan?

    1. Klik op ‘inloggen’ in de bovenste balk
    2. Klik op ‘account aanmaken’
    3. Vul je gegevens in
    4. Klik op ‘account aamaken’
    5. Je bent nu geregistreerd en komt meteen op je profielpagina terecht.


    Je kan ook in de checkout bij het plaatsten van je bestelling voor de optie kieze om een account aan te maken door het vinkje voor 'Maak direct een account aan' aan te vinken.
  • Wat zijn de voordelen van een Grapedistrict account ?
    Je hebt een Grapedistrict account nodig om je bestelling te kunnen plaatsen. Met de opgeslagen gegevens kan je daarnaast in de toekomst heel makkelijk nieuwe producten bestellen, zonder dat je al je adresgegevens opnieuw in hoeft te voeren.
    Daarnaast kan je op je nieuwe Grapedistrict account:
    • • Snel & makkelijk bestellen 
    • • Eerdere bestellingen bekijken
    • • Je bestelling volgen
    • • Je wijnreviews beheren
    • • Je persoonlijk aanbevelingen op basis van onze slimme algoritmes bekijken
  • Hoe wijzig ik de gegevens van mijn Grapedistrict account?

    Zodra je inlogt kan je op je persoonlijke profiel je gegevens wijzigen.

  • Hoe zit het eigenlijk met mijn privacy?

    Grapedistrict gaat vertrouwelijk met je gegevens om en zal deze nooit aan derde verstrekken. Voor verdere informatie kan je onze privacy verklaring nalezen.

Ruilen en retourneren
  • Hoe kan ik mijn producten retourneren of ruilen?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat een wijn, om welke reden dan ook, niet voldoet aan de verwachtingen. In zo’n geval kan je de doos binnen 14 dagen gewoon ruilen of retourneren in één van onze winkels. Er mag dan maximaal 1 fles per doos ontbreken.

    Anders is het mogelijk om 14 dagen na levering door Grapedistrict de wijn retour te sturen. Ook hier geldt dat er maximaal 1 fles mag ontbreken. Deze retourzendingen worden alleen geaccepteerd, als de originele verpakking, inclusief het etiket van de wijn onbeschadigd is. De kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.

    Mocht je om een andere reden een fles willen ruilen of retourneren, kan je gewoon naar één van onze winkels gaan om het product te ruilen.

  • Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

    Wanneer je de wijn retour brengt, zal het bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening worden teruggestort.

Tasteclub
  • Kan ik Taste Club eerst 'proberen'?
    Tuurlijk! Nadat je member bent geworden van Taste Club en je de eerste box hebt ontvangen, kun je jouw account pauzeren wanneer je wilt. Het pauzeren kan door in te loggen in je account en je membershipstatus aan te passen.
  • Kan ik een Box retourneren?
    Ja, dit kan altijd. Neem van tevoren even contact met ons op voordat je de box retour stuurt. Wij zullen er dan voor zorgen dat alles goed wordt afgehandeld.
  • Hoe wordt de box bezorgd?
    De Taste Club box wordt bezorgd met PostNL. De box wordt hier altijd op donderdag verstuurd, zodat je de box voor het weekend in huis hebt. Mocht je niet thuis zijn, dan komt PostNL zaterdag nog eens langs. Tenzij je zelf een bezorgmoment hebt gekozen via de PostNL app of via de email die wij je sturen.
  • Wanneer krijg ik mijn eerstvolgende Box?
    Je Taste Club box wordt om de 4 weken bij je thuis bezorgd vanaf de eerste datum van je bestelling. Wanneer je inlogt in je account kun altijd checken wat de status is en wanneer de volgende box bij je wordt afgeleverd.
  • Kan ik een factuur krijgen voor mijn zakelijke bestelling?
    Ja, dit is mogelijk. Wanneer je je aanmeldt om member te worden kun je een verschillend factuur- en bezorgadres invullen. Na elke box ontvang je per email de factuur op het aangegeven emailadres. Je kan dit achteraf alsnog aanpassen door in te loggen en je gegevens te bewerken in je account.
  • Kan ik de Taste Club box op mijn werk laten bezorgen?
    Ja, dit is mogelijk. Wanneer je je aanmeldt om member te worden kun je een verschillend factuur- en bezorgadres invullen. Op de box staat de naam en het adres van het bedrijf en je eigen naam, dus als het goed is zou de box dan ook intern binnen het bedrijf bij jou afgeleverd moeten worden.
  • Kan ik een wijn uit de box nabestellen?
    Ja, in de meeste gevallen wel. In principe zijn alle wijnen na te bestellen op www.grapedistrict.nl of in 1 van de Grapedistrict winkels, tenzij een wijn exclusief (beperkt) door Taste Club geïmporteerd is. Hou er wel rekening mee dat sommige wijnen heel beperkt beschikbaar zijn en dus ook uitverkocht kunnen raken. In dat geval is de wijn dan ook echt op en zal je moeten wachten op de volgende jaargang (mocht deze er komen). Je kan altijd contact met ons opnemen en ervan uit gaan dat wij er alles aan zullen doen om je hiermee te helpen.
  • Wat voor soort wijnen zitten er in de box?
    We zoeken continue de hele wereld af naar de meest spannende en lekkere wijnen. Alle wijnen worden altijd eerst door twee panels blind geproefd, het test-panel en de profs, om ze te beoordelen op smaak en prijs/kwaliteit. Alleen de lekkerste en meest originele wijnen komen zo in de Taste Club box. We hebben een lichte voorkeur voor verantwoord/duurzaam geproduceerde wijnen, maar de smaak en de prijs/kwaliteit blijven het belangrijkst. Alle wijnen worden in ieder geval exclusief in Nederland door ons geïmporteerd: direct van de boer, zonder tussenhandel. De meeste wijnen kun je daarom ook in de Grapedistrict winkels vinden, maar er zijn ook wijnen die exclusief voor Taste Club geïmporteerd worden. Je kan er in ieder geval zeker van zijn dat je met je Taste Club membership altijd minder betaalt voor je box dan de optelsom van de losse flesprijzen in de winkel.
  • Is Taste Club hetzelfde als Grapedistrict?
    Taste Club is onderdeel van Grapedistrict. Gelukkig maar, want de ervaringen vanuit Grapedistrict van de afgelopen 10 jaar zorgen ervoor dat wij alles weten over smaakprofielen en het vinden van de lekkerste wijnen. Binnen Grapedistrict hebben we een apart Taste Club team, dat de hele dag bezig is om de perfecte box voor jou samen te stellen.
  • Hoe lang loopt een Taste Club membership?
    Een membership is een onbepaalde tijd geldig, zolang als de maandelijkse abonnementskosten volledig geïncasseerd kunnen worden. Wanneer er een automatische afschrijving van de abonnementskosten mislukt wordt je account automatisch gepauzeerd.
  • Kan ik het abonnement stopzetten of pauzeren?
    Ja, je kan op elk moment het abonnement stopzetten of pauzeren. Log rechtsboven in in je account. Het pauzeren kan door in te loggen in je account en je membershipstatus aan te passen, via deze weg kun je ook eenvoudig je account weer heractiveren.
  • Is Taste Club een abonnement?
    Ja. We sturen je elke maand 6 verschillende flessen wijn gebaseerd op jouw smaakprofiel. Je smaakprofiel wordt samengesteld aan de hand van de smaaktest die je doet voordat je member kunt worden.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Taste Club?
    Je kunt ons tijdens kantooruren bereiken via de Chat (klik op het Chat icoontje rechtsonder op de site), via WhatsApp 06-57830821 en via de Taste Club telefoon 020-2358884. Daarnaast kun je ook altijd een email sturen naar members@tasteclub.nl, we reageren altijd binnen 24 uur.
Voordelen webshop
  • Wat zijn de voordelen van de webshop?

    Gratis thuisbezorgd


    We bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf 12 flessen. De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop zijn overigens ook exact hetzelfde als in onze winkels.

    Bezorgd binnen 1 werkdag


    Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL in een breukvrije verpakking, binnen één werkdag mits besteld vóór 15:00u (op werkdagen).

    Doos zelf samenstellen


    Je kan zelf per fles je doos samenstellen. Dat betekent dat je niet verplicht bent om 6 of 12 van dezelfde soort te bestellen.

    Kwaliteitsgarantie


    Mocht een wijn, om welke reden dan ook, niet voldoen aan de verwachtingen, kan de hele doos worden teruggebracht naar één van onze winkels en wordt het bedrag teruggestort op je rekening. Er mag dan maximaal 1 fles per doos ontbreken.

    Veilig betalen


    Je kan in onze webshop op twee manieren betalen. Met iDEAL of met een éénmalige machtiging.

Bestellen en betalen

  • Hoe plaats ik een bestelling op Grapedistrict.nl?

    1. Voeg de gewenste artikelen in het wijnmandje via de bestelknop
    2. Klik vervolgens op je wijnmandje in de bovenste balk en klik op “verder met bestellen” of
    In je wijnmandje kun je nog alles controleren en een eventuele kortingsvoucher invoeren en vervolgens druk je op 'verder met bestellen'
    3. Log vervolgens in, of maak een account aan als je nog geen Grapedistrict account hebt
    4. Geef vervolgens aan naar welk adres je bestelling moet worden verzonden en druk op “ok”
    5. Kies een betaalmethode door erop te klikken”
    6. Zodra de betaling is afgerond krijg je een bevestigingsemail en zullen wij de wijn zo snel mogelijk bij je afleveren.

  • Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

    Zodra je inlogt met je Grapedistrict account kan je bij “mijn bestellingen” zien wat de status van je bestelling is. Hier kan je ook bekijken wat je precies hebt besteld.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

    Zodra de bestelling succesvol is afgerond krijg je binnen enkele minuten een bevestigingse-mail. Als je geen bevestigingsemail hebt ontvangen, zou het kunnen dat deze door je e-mailinstellingen in je ongewenste postvak is beland.

    Mocht je nog steeds geen bevestigingsemail hebben ontvangen, log dan in met je Grapedistrict account en ga naar “mijn bestellingen”. Controleer of daar je bestelling staat.

    Staat je bestelling niet in de lijst?
    Neem dan contact met ons op via het contactformulier, of bel even met 020 - 6651115.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Omdat we je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk bij je willen afleveren, hebben wij een erg strak logistiek proces. Mocht je toch je bestelling willen wijzigen, zullen we altijd ons best doen om dat te regelen.
    Het kan voorkomen dat de wijnen ons magazijn al uit zijn, waardoor de bestelling helaas niet meer gewijzigd kan worden.
    Als je je bestelling wil wijzigen, kan je contact met ons opnemen via 020 - 6651115. Dan kunnen we meteen bekijken wat de mogelijkheden zijn.

  • Wat zijn de geaccepteerde betaalmethodes?

    Je kan in onze webshop betalen met iDEAL of creditcard (Mastercard, Visa).

  • Waar kan ik mijn kortingsvoucher invullen?
    Vul je persoonlijke vouchercode in bij: ''Heb jij een voucher?'' in je winkelmandje. Je komt in je winkelmandje terecht als je bovenaan de pagina op het winkelkar-icoontje klikt, en dan vervolgens op 'verder met bestellen'.

Bezorgen

  • Ik ben niet thuis als mijn bestelling af wordt geleverd. Wat nu?

    Mocht je overdag niet thuis zijn, dan kunnen wij de bestelling ook op je werk bezorgen of (tijdelijk!) bij je buren afgeven.
    Mocht dat niet lukken dan belt de PostNL pakketbezorger de volgende werkdag nogmaals aan.

  • Wat zijn de kosten voor het thuis laten bezorgen?

    We bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf 12 flessen. Bij een bestelling van minder dan 12 flessen, zullen de verzendkosten €7,95 bedragen.
    De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop, zijn overigens exact hetzelfde als in onze winkels.

  • Wat zijn de levertijd mogelijkheden?
    Wanneer je op werkdagen vóór 15u bestelt, kun je de volgende dag nog als leverdag aangeven. Wil je niet direct de volgende dag geleverd hebben, dan kun je via de PostNL datumkiezer uit beschikbare dagen en tijdvakken kiezen die jou het beste uitkomen.

Mijn Grapedistrict account

  • Waarom moet ik een Grapedistrict account aanmaken?

    Je bent niet verplicht om een account aan te maken. Het is wel handig omdat je dan bij een volgende bestelling niet al je gegevens opnieuw in hoeft te vullen.

  • Hoe maak ik een Grapedistrict account aan?

    1. Klik op ‘inloggen’ in de bovenste balk
    2. Klik op ‘account aanmaken’
    3. Vul je gegevens in
    4. Klik op ‘account aamaken’
    5. Je bent nu geregistreerd en komt meteen op je profielpagina terecht.


    Je kan ook in de checkout bij het plaatsten van je bestelling voor de optie kieze om een account aan te maken door het vinkje voor 'Maak direct een account aan' aan te vinken.
  • Wat zijn de voordelen van een Grapedistrict account ?
    Je hebt een Grapedistrict account nodig om je bestelling te kunnen plaatsen. Met de opgeslagen gegevens kan je daarnaast in de toekomst heel makkelijk nieuwe producten bestellen, zonder dat je al je adresgegevens opnieuw in hoeft te voeren.
    Daarnaast kan je op je nieuwe Grapedistrict account:
    • • Snel & makkelijk bestellen 
    • • Eerdere bestellingen bekijken
    • • Je bestelling volgen
    • • Je wijnreviews beheren
    • • Je persoonlijk aanbevelingen op basis van onze slimme algoritmes bekijken
  • Hoe wijzig ik de gegevens van mijn Grapedistrict account?

    Zodra je inlogt kan je op je persoonlijke profiel je gegevens wijzigen.

  • Hoe zit het eigenlijk met mijn privacy?

    Grapedistrict gaat vertrouwelijk met je gegevens om en zal deze nooit aan derde verstrekken. Voor verdere informatie kan je onze privacy verklaring nalezen.

Ruilen en retourneren

  • Hoe kan ik mijn producten retourneren of ruilen?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat een wijn, om welke reden dan ook, niet voldoet aan de verwachtingen. In zo’n geval kan je de doos binnen 14 dagen gewoon ruilen of retourneren in één van onze winkels. Er mag dan maximaal 1 fles per doos ontbreken.

    Anders is het mogelijk om 14 dagen na levering door Grapedistrict de wijn retour te sturen. Ook hier geldt dat er maximaal 1 fles mag ontbreken. Deze retourzendingen worden alleen geaccepteerd, als de originele verpakking, inclusief het etiket van de wijn onbeschadigd is. De kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.

    Mocht je om een andere reden een fles willen ruilen of retourneren, kan je gewoon naar één van onze winkels gaan om het product te ruilen.

  • Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

    Wanneer je de wijn retour brengt, zal het bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening worden teruggestort.

Tasteclub

  • Kan ik Taste Club eerst 'proberen'?
    Tuurlijk! Nadat je member bent geworden van Taste Club en je de eerste box hebt ontvangen, kun je jouw account pauzeren wanneer je wilt. Het pauzeren kan door in te loggen in je account en je membershipstatus aan te passen.
  • Kan ik een Box retourneren?
    Ja, dit kan altijd. Neem van tevoren even contact met ons op voordat je de box retour stuurt. Wij zullen er dan voor zorgen dat alles goed wordt afgehandeld.
  • Hoe wordt de box bezorgd?
    De Taste Club box wordt bezorgd met PostNL. De box wordt hier altijd op donderdag verstuurd, zodat je de box voor het weekend in huis hebt. Mocht je niet thuis zijn, dan komt PostNL zaterdag nog eens langs. Tenzij je zelf een bezorgmoment hebt gekozen via de PostNL app of via de email die wij je sturen.
  • Wanneer krijg ik mijn eerstvolgende Box?
    Je Taste Club box wordt om de 4 weken bij je thuis bezorgd vanaf de eerste datum van je bestelling. Wanneer je inlogt in je account kun altijd checken wat de status is en wanneer de volgende box bij je wordt afgeleverd.
  • Kan ik een factuur krijgen voor mijn zakelijke bestelling?
    Ja, dit is mogelijk. Wanneer je je aanmeldt om member te worden kun je een verschillend factuur- en bezorgadres invullen. Na elke box ontvang je per email de factuur op het aangegeven emailadres. Je kan dit achteraf alsnog aanpassen door in te loggen en je gegevens te bewerken in je account.
  • Kan ik de Taste Club box op mijn werk laten bezorgen?
    Ja, dit is mogelijk. Wanneer je je aanmeldt om member te worden kun je een verschillend factuur- en bezorgadres invullen. Op de box staat de naam en het adres van het bedrijf en je eigen naam, dus als het goed is zou de box dan ook intern binnen het bedrijf bij jou afgeleverd moeten worden.
  • Kan ik een wijn uit de box nabestellen?
    Ja, in de meeste gevallen wel. In principe zijn alle wijnen na te bestellen op www.grapedistrict.nl of in 1 van de Grapedistrict winkels, tenzij een wijn exclusief (beperkt) door Taste Club geïmporteerd is. Hou er wel rekening mee dat sommige wijnen heel beperkt beschikbaar zijn en dus ook uitverkocht kunnen raken. In dat geval is de wijn dan ook echt op en zal je moeten wachten op de volgende jaargang (mocht deze er komen). Je kan altijd contact met ons opnemen en ervan uit gaan dat wij er alles aan zullen doen om je hiermee te helpen.
  • Wat voor soort wijnen zitten er in de box?
    We zoeken continue de hele wereld af naar de meest spannende en lekkere wijnen. Alle wijnen worden altijd eerst door twee panels blind geproefd, het test-panel en de profs, om ze te beoordelen op smaak en prijs/kwaliteit. Alleen de lekkerste en meest originele wijnen komen zo in de Taste Club box. We hebben een lichte voorkeur voor verantwoord/duurzaam geproduceerde wijnen, maar de smaak en de prijs/kwaliteit blijven het belangrijkst. Alle wijnen worden in ieder geval exclusief in Nederland door ons geïmporteerd: direct van de boer, zonder tussenhandel. De meeste wijnen kun je daarom ook in de Grapedistrict winkels vinden, maar er zijn ook wijnen die exclusief voor Taste Club geïmporteerd worden. Je kan er in ieder geval zeker van zijn dat je met je Taste Club membership altijd minder betaalt voor je box dan de optelsom van de losse flesprijzen in de winkel.
  • Is Taste Club hetzelfde als Grapedistrict?
    Taste Club is onderdeel van Grapedistrict. Gelukkig maar, want de ervaringen vanuit Grapedistrict van de afgelopen 10 jaar zorgen ervoor dat wij alles weten over smaakprofielen en het vinden van de lekkerste wijnen. Binnen Grapedistrict hebben we een apart Taste Club team, dat de hele dag bezig is om de perfecte box voor jou samen te stellen.
  • Hoe lang loopt een Taste Club membership?
    Een membership is een onbepaalde tijd geldig, zolang als de maandelijkse abonnementskosten volledig geïncasseerd kunnen worden. Wanneer er een automatische afschrijving van de abonnementskosten mislukt wordt je account automatisch gepauzeerd.
  • Kan ik het abonnement stopzetten of pauzeren?
    Ja, je kan op elk moment het abonnement stopzetten of pauzeren. Log rechtsboven in in je account. Het pauzeren kan door in te loggen in je account en je membershipstatus aan te passen, via deze weg kun je ook eenvoudig je account weer heractiveren.
  • Is Taste Club een abonnement?
    Ja. We sturen je elke maand 6 verschillende flessen wijn gebaseerd op jouw smaakprofiel. Je smaakprofiel wordt samengesteld aan de hand van de smaaktest die je doet voordat je member kunt worden.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Taste Club?
    Je kunt ons tijdens kantooruren bereiken via de Chat (klik op het Chat icoontje rechtsonder op de site), via WhatsApp 06-57830821 en via de Taste Club telefoon 020-2358884. Daarnaast kun je ook altijd een email sturen naar members@tasteclub.nl, we reageren altijd binnen 24 uur.

Voordelen webshop

  • Wat zijn de voordelen van de webshop?

    Gratis thuisbezorgd


    We bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf 12 flessen. De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop zijn overigens ook exact hetzelfde als in onze winkels.

    Bezorgd binnen 1 werkdag


    Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL in een breukvrije verpakking, binnen één werkdag mits besteld vóór 15:00u (op werkdagen).

    Doos zelf samenstellen


    Je kan zelf per fles je doos samenstellen. Dat betekent dat je niet verplicht bent om 6 of 12 van dezelfde soort te bestellen.

    Kwaliteitsgarantie


    Mocht een wijn, om welke reden dan ook, niet voldoen aan de verwachtingen, kan de hele doos worden teruggebracht naar één van onze winkels en wordt het bedrag teruggestort op je rekening. Er mag dan maximaal 1 fles per doos ontbreken.

    Veilig betalen


    Je kan in onze webshop op twee manieren betalen. Met iDEAL of met een éénmalige machtiging.

Download de Grapedistrict App
Downloaden van App Store
Wachtwoord vergeten

Voer je e-mailadres in om je wachtwoord aan te passen

Laden...

Contactformulier

Contactgegevens