FAQ | Bestellen en betalen
Uitgebreide vragen, korte vragen, echt-niet-zulke gekke vragen; de meestgestelde vragen over het bestellen en betalen op grapedistrict.nl vind je hieronder. En dan ook nog eens mét antwoord. Zo doen we dat!
Staat je vraag er niet tussen? Stuur een mailtje of bel ons op 020-6651115!
FAQ | Bestellen en betalen
Uitgebreide vragen, korte vragen, echt-niet-zulke gekke vragen; de meestgestelde vragen over het bestellen en betalen op grapedistrict.nl vind je hieronder. En dan ook nog eens mét antwoord. Zo doen we dat!
Staat je vraag er niet tussen? Stuur een mailtje of bel ons op 020-6651115!
Hoe plaats ik een bestelling op www.grapedistrict.nl?
- Voeg jouw favoriete wijnen toe aan je winkelmandje door op de knop ‘Bestel’ te klikken. In één keer meerdere flessen van dezelfde wijn bestellen? Vul het aantal in en klik op het winkelmandje. Een bestelling plaatsen kan alleen in een veelvoud van 6 flessen, dus per 6, 12, 18 flessen. Je kan echter wel voor 6 verschillende flessen kiezen.
- Tevreden? Dan kan je door naar de kassa. Vergeet niet je kortingscode in te voeren, als je die hebt.
- Log in of maak een account aan om te bestellen. Met een account kan je de volgende keer sneller afrekenen. Ook kan je zien wat je eerder bij ons hebt gekocht. Je kan natuurlijk ook bestellen als gast. We slaan je contact- en adresgegevens dan niet op.
- Check nog even je factuur- en verzendadres. Alles in orde? Dan kan je betalen.
- Kies je betaalwijze en klik daarna op bestelling plaatsen.
- Je kan nu afrekenen. Je krijgt een bevestiging van ons als je bestelling is geplaatst.
Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?
Je hebt bij het plaatsen van je bestelling een kortingscode ingevoerd en op toevoegen geklikt, maar je krijgt geen korting? Dat kan verschillende redenen hebben. Je kan bijvoorbeeld maar 1 kortingscode per bestelling gebruiken. Daarnaast kan je een kortingscode maar 1 keer per persoon gebruiken, tenzij we iets anders aangeven.
Is er iets anders aan de hand? Neem dan even contact met ons op. Stuur ons een mailtje en we kijken met je mee!
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen. Is mijn bestelling goed gegaan?
Zodra de bestelling succesvol is afgerond, krijg je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Als je geen e-mail hebt ontvangen, zou het kunnen dat deze door je e-mailinstellingen in je ongewenste postvak/spam is beland. Mocht je hier ook geen bevestigingsmail hebben ontvangen, kijk dan in je account bij 'mijn bestellingen'. Controleer of daar je bestelling staat. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.
Krijg ik een track & trace code?
Zodra je bestelling klaar is voor verzending, krijg je een mail van PostNL met jouw track & trace code. Via de barcode (die vaak met 3S begint) kan je zien waar je bestelling is. Hier vind je ook wanneer de bezorger bij je langskomt. Heb je nog geen track & trace code ontvangen? Dat betekent dat we nog bezig zijn met het inpakken van jouw bestelling. Heb je vragen over je track & trace code of over de status van je pakket? Neem dan even contact met ons op. Stuur ons een mailtje of bel naar 020-6651115, dan kijken we meteen met je mee.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Omdat we je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk bij je willen afleveren, hebben wij een erg strak logistiek proces. Het kan dus voorkomen dat de wijnen ons magazijn al uit zijn, waardoor de bestelling helaas niet meer gewijzigd kan worden. Mocht je je bestelling toch willen wijzigen, dan zullen we altijd ons best doen om dat te regelen.
Als je je bestelling wil wijzigen, kan je contact met ons opnemen via 020 - 6651115. Dan kunnen we meteen bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Wat is de status van mijn bestelling?
In je account bij 'mijn bestellingen' kan je zien wat de status van je bestelling is. Hier kan je ook bekijken welke wijnen je precies hebt besteld of eerder hebt besteld.
Kan ik een fles wijn retour sturen?
Soms is een wijn gewoon niet wat je ervan verwachtte, om welke reden dan ook. In zo’n geval kan je een doos wijn 14 dagen na aankoop gratis retourneren. Er mag dan maximaal 1 fles per doos ontbreken en de andere flessen mogen niet geopend of beschadigd zijn.
Retourneren kan bij één van onze winkels, of door het pakket te sturen naar Joop Geesinkweg 126, 1114AB te Amsterdam-Duivendrecht. Laat het ons ook even weten als je een doos retour stuurt, dan zijn we op de hoogte.
Heb je een andere vraag over het retourneren van een pakket? Neem dan even contact met ons op. Stuur een mailtje of bel naar 020-6651115, dan kijken we meteen met je mee.
Retourneren kan bij één van onze winkels, of door het pakket te sturen naar Joop Geesinkweg 126, 1114AB te Amsterdam-Duivendrecht. Laat het ons ook even weten als je een doos retour stuurt, dan zijn we op de hoogte.
Heb je een andere vraag over het retourneren van een pakket? Neem dan even contact met ons op. Stuur een mailtje of bel naar 020-6651115, dan kijken we meteen met je mee.
Welke betaalmethodes bieden jullie aan op grapedistrict.nl?
Je kan in onze webshop betalen met iDEAL, creditcards van Mastercard of Visa en PayPal
Hoe plaats ik een bestelling op grapedistrict.nl?
- Zoek jouw favoriete wijnen of de wijnen waarnaar je benieuwd bent en voeg deze toe aan je winkelmandje door op de knop ‘Bestel’ te klikken. In één keer meerdere van dezelfde wijn bestellen? Vul het aantal in en klik op het winkelmandje. Bestellen kan in een veelvoud van 6 flessen, dus per 6, 12, 18 flessen...
- Tevreden? Dan kan je door naar de kassa. Vergeet niet eerst je kortingscode in te voeren, als je die hebt.
- Log in of maak een account aan om verder te gaan met bestellen. Met een account kan je een volgende keer sneller afrekenen. Ook kan je zien wat je eerder bij ons hebt gekocht. Je kan ook bestellen als gast. We slaan je contact- en adresgegevens dan niet op.
- Check nog even je factuuradres en verzendadres. Alles in orde? Dan kan je betalen.
- Kies je betaalwijze en klik daarna op bestelling plaatsen.
- Je kan nu afrekenen. Je krijgt een bevestiging van ons als je bestelling is geplaatst.
Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
Je hebt bij het plaatsen van je bestelling een kortingscode ingevoerd en op toevoegen geklikt, maar je krijgt geen korting? Let erop dat je 1 kortingscode per bestelling kan gebruiken. Een kortingscode kan je 1 keer gebruiken, tenzij we iets anders aangeven.
Is er iets anders aan de hand? Neem dan even contact met ons op. Stuur ons een mailtje en we kijken met je mee!
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, is mijn bestelling wel goed gegaan?
Zodra de bestelling succesvol is afgerond krijg je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Als je geen e-mail hebt ontvangen, zou het kunnen dat deze door je e-mailinstellingen in je ongewenste postvak/ spam is beland.
Mocht je nog steeds geen bevestigingsemail hebben ontvangen, log dan in met je Grapedistrict account en ga naar “mijn bestellingen”. Controleer of daar je bestelling staat.
Mocht je nog steeds geen bevestigingsemail hebben ontvangen, log dan in met je Grapedistrict account en ga naar “mijn bestellingen”. Controleer of daar je bestelling staat.
Krijg ik een track & trace code?
Zodra je bestelling klaar is voor verzending, krijg je een mail van PostNL met jouw Track & Trace-code. Via de barcode (die vaak met 3S begint) kan je zien waar je bestelling is. Hier vind je ook wanneer de bezorger bij je langskomt.
Je hebt een bestelling geplaatst en een bevestiging ontvangen, maar nog geen Track & Trace? Dat betekent dat we nog bezig zijn met het inpakken van jouw bestelling.
Heb je vragen over je Track & Trace-code of over de status van je pakket? Neem dan even contact met ons op. Stuur ons een mailtje of bel naar 020-6651115, dan kijken we meteen met je mee.
Je hebt een bestelling geplaatst en een bevestiging ontvangen, maar nog geen Track & Trace? Dat betekent dat we nog bezig zijn met het inpakken van jouw bestelling.
Heb je vragen over je Track & Trace-code of over de status van je pakket? Neem dan even contact met ons op. Stuur ons een mailtje of bel naar 020-6651115, dan kijken we meteen met je mee.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Omdat we je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk bij je willen afleveren, hebben wij een erg strak logistiek proces. Het kan dus voorkomen dat de wijnen ons magazijn al uit zijn, waardoor de bestelling helaas niet meer gewijzigd kan worden. Mocht je je bestelling toch willen wijzigen, dan zullen we altijd ons best doen om dat te regelen.
Als je je bestelling wil wijzigen, kan je contact met ons opnemen via 020 - 6651115. Dan kunnen we meteen bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Als je je bestelling wil wijzigen, kan je contact met ons opnemen via 020 - 6651115. Dan kunnen we meteen bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je inlogt met je Grapedistrict account kan je bij “mijn bestellingen” zien wat de status van je bestelling is. Hier kan je ook bekijken wat je precies hebt besteld.
Kan ik een fles wijn retour sturen?
Soms is een wijn gewoon niet wat je ervan verwachtte, om welke reden dan ook. In zo’n geval kan je een doos wijn 14 dagen na aankoop gratis retourneren. Er mag dan maximaal 1 fles per doos ontbreken en de andere flessen mogen niet geopend of beschadigd zijn.
Retourneren kan bij één van onze winkels, of door het pakket te sturen naar Joop Geesinkweg 126, 1114AB te Amsterdam-Duivendrecht. Laat het ons ook even weten als je een doos retour stuurt, dan zijn we op de hoogte.
Heb je een andere vraag over het retourneren van een pakket? Neem dan even contact met ons op. Stuur een mailtje of bel naar 020-6651115, dan kijken we meteen met je mee.
Retourneren kan bij één van onze winkels, of door het pakket te sturen naar Joop Geesinkweg 126, 1114AB te Amsterdam-Duivendrecht. Laat het ons ook even weten als je een doos retour stuurt, dan zijn we op de hoogte.
Heb je een andere vraag over het retourneren van een pakket? Neem dan even contact met ons op. Stuur een mailtje of bel naar 020-6651115, dan kijken we meteen met je mee.
Welke betaalmethodes bieden jullie aan op grapedistrict.nl?
Je kan in onze webshop betalen met iDEAL, creditcards van Mastercard of Visa en PayPal