FAQ | Levering
Uitgebreide vragen, korte vragen, echt-niet-zulke gekke vragen; de meestgestelde vragen over de levering van je bestelling op grapedistrict.nl vind je hieronder. En dan ook nog eens mét antwoord. Zo doen we dat!
Staat je vraag er niet tussen? Stuur een mailtje of bel ons op 020-6651115!
FAQ | Levering
Uitgebreide vragen, korte vragen, echt-niet-zulke gekke vragen; de meestgestelde vragen over de levering van je bestelling op grapedistrict.nl vind je hieronder. En dan ook nog eens mét antwoord. Zo doen we dat!
Staat je vraag er niet tussen? Stuur een mailtje of bel ons op 020-6651115!
Ik ben niet thuis als mijn bestelling wordt afgeleverd. Wat nu?
Bestellingen die al aan PostNL zijn overhandigd, kunnen we niet meer veranderen. De bezorger probeert je bestelling misschien bij een van je buren te bezorgen. Gaat dat niet, dan brengt die het pakket naar een PostNL Pakketpunt. Via je Track & Trace zie je op welk PostNL Pakketpunt je wijnen zijn afgeleverd. Ze blijven hier een week liggen.
Niet opgehaald? Dan komt je bestelling naar ons terug. Je kan je wijnen dan opnieuw laten verzenden.
Wat zijn de kosten voor het thuis laten bezorgen?
We bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf € 50,- . Bij een bestelling van minder dan € 50,- zijn de verzendkosten € 5,95. De minimale hoeveelheid om te kunnen bestellen is 6 flessen of een veelvoud van 6 flessen.
De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop, zijn overigens exact hetzelfde als in onze winkels.
De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop, zijn overigens exact hetzelfde als in onze winkels.
Wat zijn jullie levertijden?
Wanneer je op werkdagen vóór 17:00u bestelt, zal je bestelling dezelfde dag worden verstuurd.
Wil je je pakket niet direct de volgende dag geleverd hebben, dan kun je binnenkort via de PostNL datumkiezer uit de beschikbare dagen en tijdsvakken een moment kiezen dat jou het beste uitkomt. Nog even geduld! Tot die tijd, kun je het pakket ook op een alternatief adres laten bezorgen, zodat jij je wijn alsnog de volgende dag in huis hebt!
Wil je je pakket niet direct de volgende dag geleverd hebben, dan kun je binnenkort via de PostNL datumkiezer uit de beschikbare dagen en tijdsvakken een moment kiezen dat jou het beste uitkomt. Nog even geduld! Tot die tijd, kun je het pakket ook op een alternatief adres laten bezorgen, zodat jij je wijn alsnog de volgende dag in huis hebt!
Kan ik mijn online bestelling volgen?
Dat kan zeker. Je ontvangt op de dag van levering een track&trace via PostNL, zodat je jouw bestelling kunt volgen.
Ik heb 18 of meer flessen besteld, worden deze in één doos geleverd?
Nee, wij hebben geen dozen van 18 flessen of meer. Wij zullen je bestelde wijnen in onze herkenbare 6- of 12 vaks dozen verzenden, die door PostNL bij jou afgeleverd worden. Mocht je toch onverwacht een deel van de bestelling missen, dan zal je hier de bijbehorende informatie over kunnen terugvinden onder de track&trace link.
Mijn pakket wordt retour gestuurd, waarom is dat?
Dat kan verschillende redenen hebben. Allereerst kan het zijn dat er een fout in je adres staat en PostNL hierdoor je pakket niet juist kan afleveren. Als wij de retour ontvangen, zullen wij je pakket direct weer verzenden zodra wij een juist adres hebben ontvangen. Check dit goed!
Anderzijds kan je bestelling schade opgelopen hebben in het verzendproces van PostNL. Wij hebben de afspraak gemaakt dat wij het pakket weer retour ontvangen, om op deze manier te zorgen dat jij een volledige en schone bestelling ontvangt. Zodra wij je bestelling retour krijgen, zullen we je bestelling direct opnieuw versturen. Dit is allebei kosteloos voor jou!
Anderzijds kan je bestelling schade opgelopen hebben in het verzendproces van PostNL. Wij hebben de afspraak gemaakt dat wij het pakket weer retour ontvangen, om op deze manier te zorgen dat jij een volledige en schone bestelling ontvangt. Zodra wij je bestelling retour krijgen, zullen we je bestelling direct opnieuw versturen. Dit is allebei kosteloos voor jou!
Ik ben niet thuis als mijn bestelling wordt afgeleverd. Wat nu?
Bestellingen die al aan PostNL zijn overhandigd, kunnen we niet meer veranderen. De bezorger probeert je bestelling misschien bij een van je buren te bezorgen. Gaat dat niet, dan brengt die het pakket naar een PostNL Pakketpunt. Via je Track & Trace zie je op welk PostNL Pakketpunt je wijnen zijn afgeleverd. Ze blijven hier een week liggen.
Niet opgehaald? Dan komt je bestelling naar ons terug. Je kan je wijnen dan opnieuw laten verzenden.
Wat zijn de kosten voor het thuis laten bezorgen?
We bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf € 50,- . Bij een bestelling van minder dan € 50,- zijn de verzendkosten € 5,95. De minimale hoeveelheid om te kunnen bestellen is 6 flessen of een veelvoud van 6 flessen.
De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop, zijn overigens exact hetzelfde als in onze winkels.
De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop, zijn overigens exact hetzelfde als in onze winkels.
Wat zijn jullie levertijden?
Wanneer je op werkdagen vóór 17:00u bestelt, zal je bestelling dezelfde dag worden verstuurd.
Wil je je pakket niet direct de volgende dag geleverd hebben, dan kun je binnenkort via de PostNL datumkiezer uit de beschikbare dagen en tijdsvakken een moment kiezen dat jou het beste uitkomt. Nog even geduld! Tot die tijd, kun je het pakket ook op een alternatief adres laten bezorgen, zodat jij je wijn alsnog de volgende dag in huis hebt!
Kan ik mijn online bestelling volgen?
Dat kan zeker. Je ontvangt op de dag van levering een track&trace via PostNL, zodat je jouw bestelling kunt volgen.
Ik heb 18 of meer flessen besteld, worden deze in één doos geleverd?
Nee, wij hebben geen dozen van 18 flessen of meer. Wij zullen je bestelde wijnen in onze herkenbare 6- of 12 vaks dozen verzenden, die door PostNL bij jou afgeleverd worden. Mocht je toch onverwacht een deel van de bestelling missen, dan zal je hier de bijbehorende informatie over kunnen terugvinden onder de track&trace link.
Mijn pakket wordt retour gestuurd, waarom is dat?
Dat kan verschillende redenen hebben. Allereerst kan het zijn dat er een fout in je adres staat en PostNL hierdoor je pakket niet juist kan afleveren. Als wij de retour ontvangen, zullen wij je pakket direct weer verzenden zodra wij een juist adres hebben ontvangen. Check dit goed!
Anderzijds kan je bestelling schade opgelopen hebben in het verzendproces van PostNL. Wij hebben de afspraak gemaakt dat wij het pakket weer retour ontvangen, om op deze manier te zorgen dat jij een volledige en schone bestelling ontvangt. Zodra wij je bestelling retour krijgen, zullen we je bestelling direct opnieuw versturen. Dit is allebei kosteloos voor jou!
Anderzijds kan je bestelling schade opgelopen hebben in het verzendproces van PostNL. Wij hebben de afspraak gemaakt dat wij het pakket weer retour ontvangen, om op deze manier te zorgen dat jij een volledige en schone bestelling ontvangt. Zodra wij je bestelling retour krijgen, zullen we je bestelling direct opnieuw versturen. Dit is allebei kosteloos voor jou!